keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Pääskyshavainto (:

Maanantaina ei ollu ratsastusta! Se siirty perjantaille (: Luin lähinnä enkun kokeeseen ja illemmalla kävin Emmin ja Vilman kans lenkillä (:
Haettiin muuten nyt runsaan vuoden tauon jälkeen taas näyttelyitä mihin voitas mennä (: Aateltiin nyt eka kattoo Match Show, koska on ollu niin pitkä tauko ! Me sit päätettiin et mennään tän viikon lauantaina Match Showhon ja Lotta lupas tulla kuvaamaan (: <3 Katottiin kans tän kuun lopulle toinen match show johon voitas mennä :D Kattoo sit miten menee... Agilityn alkeiskurssilleki meiän piti osallistua, mut se oli jo täynnä ku yritettiin sitä kattoo :D :(

Tiistaina olin Maukalla ja oli ihan hirveen kuuma päivä!!! Me oltiin Maukan kanssa ihan märkiä hiestä, kun tultiin ratsastamasta! Varsinki mä :D Mul oli ihan liikaa vaatteita.... plääh :D No, oli ihan kiva ja mun mielestä Maukka meni tosi hyvin !(: Illemmalla menin again Emmin kaa lenkille (: Ja sit käytiin uittamassaki Vilma ja se varmaan virkisti tosi ihanasti! (: Se heitti talviturkin järveen : D

Tänään oon käyny koulun jälkeen lenkillä ja oli ihan super kuuma! :o :D mul ei ollu ees takkii, mut mul oli silti ihan hirveen kuuma ...pläähplääh :D:D Ihanaa se kesä tulee! Näin tänään muuten pääskysiä (: Eli kesä on siis perjatteessa jo tullu : DD Bongasin myös tommosia:


Aika paljonki itseasiassa! Mut tos nyt muutama :D Sori laatu otin sen lenkillä kännykällä :_D
One Direction on muuten laulanu nyt Ruotsissa jo semmoset 40 minuuttii! Mä ja Emmi ei päästy sinne :( Ei saatu lippuja :( Mut toivotaan nyt et ne tulee joskus Suomeen, koska oon jo suunnitellu millasen kyltin teen ja mitkä vaatteet laitan :D + Aion tehä semmoset maalaukset kasvoihin ja tiiän kans mitä kynsilakkaa laitan :D juu, emmä mitään oo suunnitellu etukäteen....

Huomenna oon menossa Tiinaa kuvaamaan, ku se menee Paavolla (: Toivottavasti ei nyt oo ihan kurja ilma, kun huomiseks on kerran luvattu sadetta :< Mut toivotaan parasta :D Huomen kans vapaata kun helatorstai<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti