lauantai 19. toukokuuta 2012

One Direction

Siis tiistaina putosin hevosen selästä kolautin pään ja satutin itteni. Keskiviikkona ois ollu sit se urheilutapahtuma koulusta, mut en mä sit sinne päässy, ku oli pää niin kipee:( Mutsit keskiviikkona, ku olin ulkona pissattamassa koiria (mul oli aikaa pissattaa ne oikeen huolella, ku ei ollu ketään kotonakaan ku kaikki oli koulussa) ni koirat oli vapaana ja me käyskenneltiin meiän pihan rajoilla. Sit äkkii huomasinki, ettei Fannii näkyny missään ja aloin huudella sitä. Huomasin sen kuitenki naapuretten pihalla ja käskin sen tulla heti takasin. Mut meiän naapurilla on semmonen pieni koira-aitaus siinä meiän rajan vieres. Fanni oli tulossa, mut se juoksi suoraan sinne aitaukseen auki olevasta portista. Se sit oli siel aikansa eikä ymmärtäny, miks yhtäkkii ympärillä oliki aitaaxDDD Ja mä yritin ohjata sen ulos, mut se ei ymmärtäny mitäää.... Sit yhtäkkii sille tuli joku älynväläys ja se juoksi suoraan portista ulos ja mun luoxDD ihmeelline koira.... No torstaina oli sit ne pienet tallikisat, joihin osallistuin Stjarnalla. Meillä meni hyvin ja me tultiin kolmannelle sijalle:) Me näytettiin käynti, töltti, ravi ja laukka tuomarille:)) Maisa ja Olgaki oli siellä kattomassa. Stjarna oli vaan tosi ihana:)) Mut sit tuli perjantai ja meil oli koulus joku tanssijuttu. Se oli ihan kiva:) Oli vaan vähän tiivis tunnelma. Mut sit perjantai iltana meille tuli Katri ja se tuli yöks ja lauantaina me sekoiltiin One Directionien kuvia kattellen, ku niil oli maailman hauskimpii kuvatekstei xDDD Mut tota nyt on sunnuntai aamu eikä mulla sit varmaa mitää kauheesti ihmeempää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti