perjantai 8. helmikuuta 2013

Selityksiä

Nyt oon ajatellu vähän selittää vastauksia muutamiin itseäni painaviin bloggausta ja muitakin asioita koskeviin kysymyksiin. Ja koska oon tunnetusti kova selittelijä, ajattelin nyt jakaa taitojani tänne blogiinkin (:
Oon miettiny, että ensimmäisenä ihmisten mieleen kaikista näistä mun miettimistä kysymyksistä tulee varmaan, miks mun bloggaustyyli on muuttunut niin paljon lähiaikoina. Eli miks tekstistä kuviin? Suurin syy on tietenkin uusi kamera ja oon huomannu, et mun kirjotustyyli on muuttunut tosi paljon keväästä (: Vähemmän hymiöitä ja enemmän ymmärrettävää asiaa. Vähäinen teksti ehkä johtuu siitä, ettei mulla oo yksinkertasesti ollu kauheesti mitään asiaa. En vaan jaksa aina selittää, että tänään ja eilen ja edellispäivänä olin lenkillä Vilman kanssa. Kaikki varmaan ymmärtää, ettei niin normaalia asiaa jaksa aina selostaa, ellei lenkillä tapahtunu mitään erityistä (:
Se, miksi en kerro tehneeni kauheasti Vilman kanssa mitään johtuu juuri tästä lenkkeilyn normaaliudesta ja paijailun ja lelun heittelyn tylsyydestä... xD Mulla on polviongelmia ollut jo vähän aikaa ja sen vuoksi en voi Vilman kanssa tai muutenkaan harrastaa mitään polvia rasittavaa liikuntaa. Outo polviongelma selvisi itseasiassa nyt keskiviikkona, kun oltiin lääkärissä ja sen hoitamiseen tarvitaan fysioterapiaa. Toivon mukaan voin kai jo kesällä liikkua normaalisti, tai niin ainakin ihan ymmärsin.
Okei, se siitä selittelystä, kyllästyn siihen nopeemmin kirjottaen, kun puhuen :D:D Mut vielä siitä, miksen enää kauheesti kerro mitään on se, et täl hetkellä mulla näyttää olevan sellanen vaihe, etten jaksa kauheesti selittää vaan jaan mieluummin mun uuden kameran kuvia (: Ehkä taas joskus tulee innostus selittelyyn ihan samanlailla, kun nyt innostuin tästä kuvien jakelusta :D:D
Suurin osa lukijoista ei varmaan jaksanu lukee sanaakaan noista sepityksistä, mutta samapa tuo. (:

Maanantaina oli ratsastustunti ja menin Galsilla taas kerran. Se oli vähän semmonen "ei niin kiva" tällä kertaa. Kyllä se meni tosi hyvin, vaikken saanu sitä nostamaan kun vaan kaks askelta laukkaa oikeeseen kierrokseen... Toiseen suuntaan se kyl meni tosi hyvin!

Tiistaina olin Maukkaa ratsastamassa ja meni tosi hyvin. Menin aluks asetusta ja pohkeenväistöö + peruutuksii ja pysähdyksiä (: Sit otin ravi ja tölttinostoja molempiin suuntiin ja siin välissä aina välillä noita alkuharjotuksia. Loppuu kohden Maukka alko vähän kompuroimaan ja sit huomasin sille tarttuneen lunta kavioihin kököiks ja aattelin ottaa sit vaan loppuun vähän ravia sohjoon, enkä kävelly uralla ollenkaan, kun se on tasanen ja varmaan liukas.

Keskiviikkona tosiaan oltiin siellä lääkärillä ja äiti vei Vilman sillon lenkille, kun en ehtiny, kun oli pianotuntikin.

Torstaina oli teoria enkä ehtiny pitkää lenkkiä Vilman kanssa, joten menin ihan lyhyen ja otin Fannin mukaan. Se kyl väsy loppuu kohden, mut oli ihan innoissaan (: Sillähän on näit jalkavaivoja paljon ja sen vuoks ei jaksa ees lyhyitä lenkkejä loppuun asti...

Tänään en oo tehny mitään kummempaa, joten tässäpä sitten oli vähän nyt tekstiä vanhaan tyyliin joka päivästä (: Vastapainoks kaikelle päätin vielä laittaa muutaman viimeviikonloppusen pitkällä putkella otetun onnistuneen kuvan (: Opettelin meinaa pitkän putken käyttöä :))










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti