tiistai 10. heinäkuuta 2012

Hyttysiä ja paarmoja

Anteeks tää viivästyny postitus, mut oon ollu matkoillaa:D Siis kelataan vähä takas päin ja sillon tiistaina 26.6 mä olin julian kaa ja mul oli ratsastus<3<3<3 Menin Nöösillä<3 Vähän semmonen varhaisdementikko, ku en muista mitä tehtiin:D Enkä muista mitä keskiviikkona tein mut torstaina olin tallilla. Ja siel olin kattoo yhtä hauskaa leikki-tuntii :D:D No kuitenki perjantaina kai siivosin vaa ja pakkasin! Lähettiin sit lauantaina tonne Kainuuseen matkaamaan. Eläimistä tuli mukaan Sissi ja Vilma, koska Fanni ei mahtunu mukaan:( Se jäi sit hoitoon... Mut sit tosiaan mentii ja sunnuntaina oltiin rastiviikolla, mä en kyl kilpaillu, mut olin vaa mukan:D Sit maanantaina mentii vaellustallille! Siel oli ihan kivaa kans:) Ja sit tiistaina, torstaina ja perjantaina oltii kans siel rasteil ja keskiviikkona tein jotai randomiii:) Kuitenki perjantaina matkattiin mökille, joka oli sit vähän ku matkan varrella. Ja kauheeta, mut kastoin talviturkin vasta sunnuntaina mökillä :o Ennätysmyöhään heinäkuussa! Yleensä kastan talviturkin ihan kesäkuun alussa, mut nyt ei oo ollu silleen hyvii ilmoi :( Muttota me niinku uitiin, saunottiin, grillattiin ja paistettiin vaahtokarkkeja! <3 Ne on ihan parhaita<3 Sunnuntaina sit oli vähän huono ilma ja lähettiin kotiin sit heti, ku alko sataaa... Nyt en voi laittaa kuvii, ku oon yötä meiän mummilla niinku maanantaista tiistaihin ja jos toi näyttää maanantaita, ni nyt on kuitenki tiistai ja Vilmaki oli täällä yötä ja Fanni tulee tänään kotiin :) Aamulenkki tehty ja nyt alkas kohtapuoliin ruohon leikkuu. Laitan sit vaikka kuvii vaik täl viikol joskus! Ainiin! Otsikkoon selitys: Mökillä oli ennätysmäärä hyttysiä ja heti ku paisto ni oli paljon paarmoja.... Oli kainuuski, muttei niin paljoo.. mut tota tuli pitkä kuvaton teksti ja pitää varmaanki lopettaaa:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti