perjantai 27. heinäkuuta 2012

Sääetana korvan takana(ko?)

Tähän tuli joku ONGELMA ja toi näyttää, et oisin kirjottanu ton mökkeilyä tänään, vaik kirjotin sen maanantaina vai tiistaina.. Muutenki täs on joku ONGELMA ja mää vihaan ONGELMIA..... noeivaa otan rauhallisesti:D nootota tää otsake tuli, ku Vilman korvan takaa löyty yhtenä iltana etana xDxD Se lupas poutaa (Y) No Vilma siit ei ymmärtäny mitää....:D No, keskiviikkona...hmm mietitään mitä tein... mitä mahoin tehä.... voi ei siivosin? ja torstaina? siivosin? perjantaina? siivosin??? juujuu.......... ei kyl mä kävin torstaina Salos ja oli ridetuntiki:):) Menin Stjarnalla<3 Nöösil oli viä se jalka kipeee:( Ja tota kaikki tää siivoominen johtuu mun veljen huomisista rippijuhlistaa....... Juu ja koirat pitäs tunkee niitten ajaks alimpaan kerrokseen.. Fanni ei oikeen tykkää, ku sinne menee niin liukkaat portaat. se ei mee sinne mielellään. Mitenköhän sen sais sinne siirrettyy... Onks teil ideoita? Se on nivelrikkonen, joka ei muutenkaa liiku kamalasti portaita.... No khyl mä itseasiassa olin eilen vai edellispäivänä mun kaverin kaa lenkil ja käytii kans potkii palloo:):) Ei sit taas oikeen muuta. On ollu vähän kiire, ni ei oikeen ehi kirjottaa ainakaa kunnolla...:(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti