tiistai 18. syyskuuta 2012

Kisat!

Sunnuntai aamuna vähä jänskätti, ku ajettiin tallille :D:D Laitettii si hepat kuntoo ja alettiin lämmittelee jossain vaihees. Menin siis Nöösillä niinku jo mainitsinki :)) Mua jännitti ihan sikana ja paineet vaan kasaantu, ku lämpättii... Nös oli syöny yöllä laitumel niin paljon, et se hengitteli jo karsinas niin syvään et mun piti sit alottaa vähän rauhallisemmin. No lämppäämäs siis paineet kasaantu ja varsinki sit, ku mentii baanan vierelle oottaa vuoroa. Perjantaina sain Nöösin tosi hyvin menee, mut silti mua jännitti ihan hirveesti !!! Sit ku näin muitten suorituksii ni ei enää jännittäny niin paljoo (: Sit ku oli mun vuoro mentii tosi hyvin. Nös eka vähä kyttäili tuomareita, mut se ei mua haitannu. Me muutettiin järjestystä vähä ni me mentiin töltti, ravi, laukka ja käynti. Epäviralliset helpot luokat oli siis se mihin osallistuin. Ekaks päästiin tosi puhdastahtista tölttii, mut toisella puoliskolla oli aika kakstahtista. Ravi nous heti tosi hyvin, mut sit portin kohalla Nös ois hypänny portist yli, mut sain sen pysyy radal. Se kuitenki rikko meiän ravin ja sit me mentii vähän aikaa välil tölttii ja välil passii. Saatiin kuitenki ennen puol välii uudelleen raville :D Sit laukka nous kans tosi hyvin! Mut taas portin kohalla rikkoutu ja mentii passii ja sit yritin melkein puol kierrosta ottaa ravii ja sitte siitä laukalle. Loppujen lopuks se sielt nousi, mut se oli vähä nelitahtista :// Mut muuten meni tosi hyvin ja käynnin otti heti laukasta, ku pyysin ja siitä sainki parhaat pisteet :D:D Siis sain tosi hyvät pisteet ja oon tosi tyytyväinen itteeni!
Maanantaina oli ratsastus ja menin Frökillä. Se meni tosi hyvin! Se nosti laukan ja ravinki heti ku pyys vaik molemmat on sille tosi hankalii askellajei :D:D Varsinki laukka! Ja nyt se nosti joka kerta laukan ku pyysin :D Sen jälkee se vaa pärski tyytyväisenä, ku oli saanu mennä kovaa :D Pohkeenväistössäki se vääntää vastaan, mut nyt mä sain sen menee tosi hyvin sitä :DD
Tänään tiistaina oli ruotsin koe.... Mut se meni ihan hyvin mun mielestä :))) Sit menin taas ratsastaa  Maukkaa (:: Menin aika vähän nyt tölttii, mut sain nousemaan sen muutaman kerran tosi hyvin :D Sit kokeilin laukannostoja. Mauri on toinen issikka, joka nostaa tosi hyvin laukan, siis niistä kellä oon ratsastanu!! Stjarna on toinen. Niil on muutenki aika saman tyyppiset laukat :D Maukalla ehkä vähän pienempi. (::
No, perjantaina on matikan koe ja torstaina meen taas tallille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti