lauantai 10. marraskuuta 2012

Lunta!

Maanantaina oli ratsastustunti<3 Menin Hofurilla<3<<3 Se oli jotenkin niin ihana (: Se on kyl aina! Me laukattiin tosi paljon sil tunnilla ja Hofuril on niin ihana laukka<3 Se on niin tasasta ja puhdasta :3 Sit meil tuli vähän kolarointia, kun yks poni pysähty uralle eikä halunnu liikkua ja sit mä ja mun kaveri tultiin sillee laukalla aika perästä, mun kaveri edellä. Se ratsasti Glymurilla eikä ehtiny hidastamaan sitä ja sit se uhkarohkee Glymur juoksee sitä seisovaa ponia päin! :o Siin vaiheessa Hofurki pelästy ja pysähty kun seinään. Aika kovalla työllä, mut just ja just pysyin selässä (: Onneks siin ei sit käyny kuinkaan. Glymurin ratsastajaa vaan sattu vähän jalkaan, mut ei mitään vakavaa :) Selvittiin säikähdyksellä. Aika kumma ettei se uralla seissyt poni alkanu potkia, mietin sitä itekki ja sit meiän opettajaki viel huomautti siitä.
Tiistaina sato aamulla loskaa ja se oli ihan sairaan liukasta! Kaaduin sit mun tuurilla taas pyörällä ja olin koko loppupäivän märissä vaatteissa... mut illaks se suli ja olin taas kerran ratsastamassa Maukkaa<3 Se oli täl kertaa tosi reippaan olonen (: En tehny silleesti mitään ihmeellistä. Ravasin ja tölttäsin ja tein ympyröitä ja pysähdyksiä. Bongattiin yhessä Maukan kaa (Maukka kyl ensin) muutama peura hämärältä pellolta (: Ne oli aika söpöjä!
Keskiviikkona oli satanu ihan lunta ja oli jäätä ja pakkasta (: Jotenki kummasti onnistuin taas koulumatkalla kaatumaan pyörällä, kun oli niin liukas! Mul ei käyny kuinkaan, koska ajoin muutenki niin hiljaa onneks (::
Torstaina oli uskonnon koe ja se oli hirveen vaikee vaik olinki lukenu siihen! :// No kattoo sit mitä siitä saan...
Perjantaina saatiin enkun kokeet kiitettävä tuli ja olin tosi tyytyväinen! Muuten perjantai tuntu olevan aika syvältä, paitsi sit kun koulu loppu(: Mul on nyt urakkalukua maanantain kirjakuulusteluun, kun oon lukenu vasta 200 sivua 300:sta :( Mut helposti ne sata tässä tulee luettua (:
Tänään lauantaina meillä oli kylässä koko päivän pari mun ratsastuskaveria (: Meil oli tosi hauskaa! Ihan illalla mentiin taskulamppujen kaa ulos ja lähettiin vähän pidemmälle, kun oli aikomus (: Sit äkkii näin semmosessa metsässä kännykän maassa. Mietittiin sit aikamme mitä sille pitäs tehdä, kun omistajaa ei näkynyt. Hoksasin sit äkkiä, et se vois olla yhen meiän naapurin kännykkä ja mentiin sit soittaan ovikelloa(: Se ei ollu sen minkä alkujaan luulin, mut se oli sen kaveri (: Vähän tuli semmonen olo, et päivän hyvätyö on nyt tehty (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti