perjantai 11. lokakuuta 2013

1D world ja muutama syksyinen kuva!

Yhtään mielikuvituksellisempaa otsikkoo sit keksiny :D

Lauantaina oltiin Satun kanssa siellä 1D worldissa :D Ostettiin sieltä molemmat semmoset rannekorut, muovipussi, semmone kassi ja sit semmone telephone juliste :D Me oltas vaan nii haluttu semmoset pahvinuket, mut ei me sit viittitty ostaa niitä :D Mut oltiin kumminki koko päivä siel. Käytiin kampis ja forumis. Ostin sit muuten vaa yhen hupparin ja sit ku äiti oli käymäs viel turussa ni se osti sieltä mulle toisen hupparin :D

Sunnuntaina en tehny mitää kummallista...
Maanantaina oli pianotunti. Viiminen pianotunti ennen pianotutkintoa ja meni osiks ihan hyvin osiks vähä huonommin :D


Tiistaina luin enkun kokeeseen ja lähin sit Hämeenlinnaan bussilla. Ostettiin sielt mulle lenkkarit, yks t-paita ja sit valkonen tuubihuivi. Joo ja keskiviikkona oli sit se pianotutkinto keskel koulupäivää ;o Asteikot meni huonosti... :D (suoritin siis kakkosen nyt aika myöhässä) mut ohjelma meni ihan ok hyvin ja tällee. Prima vista meni tosi hyvin! :) ihan ite yllätyin ja vapaa säestys kans aika hyvin (: Kiitettävä oli arvosana ja pisteitä 17/20. Pisteet meni melkeen kaikki mun sekoilusta asteikoissa :D Mut ihan tyytyväinen olin tuloksesta :)



Keskiviikkona kans luin enkkuu ja nyt ei ollu sit agilityy, mut oon menos siis marraskuussa alkavaan seuraavaan kurssiin (: Päätin sen just vähän aikaa sit, mut en oo vielä ehtiny ilmottautuu.
Torstaina luin taas enkun kokeeseen :D Ja olin Emmin kans lenkillä. En mitää ihmeellistä. Aika sateinen viikko ollu nyt ja eilenki Vilma oli ihan kurane lenkin jälkeen... ++Kaikki kuvat on torstailta, paitsi pari ekaa kuvaa on keskiviikolta. Kaikis kuvissa sato, joten ei oo mitään parhainta laatuaan, mut olkoon nyt :D




Tänään olin Maukalla ratsastaan. Maukka oli aluks tosi reippaan olonen alkukäynneissä ja kuunteli hyvin pohjetta ym (: Mut sit ku olis pitäny nostaa ravi ni sit ei oltukka enää iha yhtä reippaita :D Kenttä oli nyt aika täynnä taas, ku puolet kentästä oli koulutunnin käytössä ja puolet sitte mun ja Maukan lisäks kahelle muullekki hevoselle, ni en sit mitään sen kummempia koulukuvioita yrittäny väänellä. Tein vaan ymyröitä ja pysähdyksii, muutaman peruutuksenki. Sit menin ravissa välillä ympyröitä ja tölttii nyt muuten vaan. Eli sillee aika kevyesti, mut sillee kumminki tuli ravattuu ja töltättyy aika paljon (: Sit loppuukohden kentälle tuli viel yks poni liinalla juoksutettavaks, ni sit päätin luovuttaa, etten viittiny siin semmost ihan pientä kehää pyörii :D Joten otin si loppukäynnit. Mut ihan hyvin sillee meni (:


Tänään oli se enkun koe ja se oli tosi pitkä, mut kyl mä luulen et siitä kiitettävä tulee ku meni sen verran hyvin! (:
Ja nyt ois sit syysloma<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti