perjantai 5. lokakuuta 2012

MAukka:)

Nyt ei oo mitää ihmeellist ollu, siks aika hidast tää mun kirjotus. Viimeviikol ei ollu mitää kummallista paitsi fysiikan koe. Sit täl viikol oli bilsan koe, hissan koe ja köksän koe ja maanantaina oli ratsastuuuuus<3<3<3 :)))) Menin Hofurilla <3<3<3<3 Se oli niin ihana <3<3<3 Sil oli ollu joku kaviojuttu ja siks se oli ekaa kertaa tunnilla kolmen viikon jälkeen :D:D Mut se oli tosi ihana ! :)) Sit  keskiviikkona olin hoitaa Maukkaa :33 se meni vähä läskiks, ku jouduttiin oottaa niin paljon, mut sit ku päästiin alottaan ni yks oli vähän innoissaan.....:D Se innostu kerran ja lähti vähä väärään suuntaan ni putosin ...xD Onneks se ei sattunu :D Sit perjantaina olin taas hoitaa Maukkaa ja meni tosi hyvin :)) Vaik sato koko ajan ihan täysillä:D Mut ei tuntunu haittaavan... Nyt mentiin ihan rauhas ja mun kaveri tuli ratsastaa siihen kans yhel toisella hevosella, ni meil oli hauskaa<3 Tänään oon sit menos taas, mut laitan nyt kuvii, ku en oo ehtiny laittaa:)) :D







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti