lauantai 20. lokakuuta 2012

Syysloma (:

Jes syysloma alko ja nyt se loppuu :( .... eiku mitä? Siis maanantaina olin taas ratsastaa Maukkaa. Ja kiva ku mä niin hyvin muistan mitä tein. No en varmaa mitää kauheen ihmeellistä... Sit tiistaina kans ja tota, sori muisti pätkii xD No keskiviikon muistan ! Koska sillon yritin irtojuoksuttaa Maukkaa, mut se vähä kiukutteli, ku se ei ois halunnu liikkuu mihinkään xD Mut sain sen ravaamaan aina välillä. Se oli vähä hankalaa saada se välillä ees käynnille... :D:D Mut tiistaina meil oli kans toi yks mun kaveri ja sen perhe kyläs :D Hoidin siis Maukkaa tohon keskiviikkoon asti ja siit eteenpäin on taas kerran viikos (:
 xDDD Sori repesin ku kuuntelen täs samalla spotifysta toplistaa ja yhtäkkii alko Robinin Puuttuva palanen :D Se luki yhes vaihees mulla facessaki, et oon kuunnellu sitä, just....:D No, mihis jäin...? Torstaina ei ollu mitää ihmeellistä, ku ei oo nyt oikeen ketään kaveriikaa ollu kenen kanssa vois olla ni olin sitte kotona ja mitäs, olin ainaki Vilman kanssa lenkillä ja ainii olin kattoo mun mummin ja pikkusiskon kaa leffaa. Sit olin tekee mummilla pihatöitä (: Perjantaina meille tuli meiän serkut, jotka oli kyl aika vähän aikaa, mut kumminki. Sit tänään, no tänään oon ollu vaan koton tähän mennessä. Kellohan on vasta puol kakstoista, mut Julia tulee meille tänään (: Tulee varmaa ihan parasta :D:D Ja tosiaan meil oli viikon pitunen loma. Nyt sunnuntaina eli huomen sit loppuu :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti