sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Hevosia päivittäin (:

Elikkäs nyt on tullut taas viivytystä tähän kirjottamiseen. Viime maanantaina oli ratsastustunti, ei tehty mitään ihmeellistä, mut menin Frökillä ja oli ihan hirveen kuuma maneesissa. Frökk oli ihan litimärkä hiestä tunnin jälkeen...
Tiistaina menin Maukalla, en nyt muista mitä tein, kun on niin kauan aikaa :D
Keskiviikkona satoi ihan ku saavista kaatais, kun ratsastin Maukalla kentällä...:) En vilustunut :D Vähän vaan nuha...
Torstaina en ollu tallilla ollenkaan. En mitään ihmeellistä tehnyt. Vein ehkä Vilman normaalia pidemmälle lenkille, kun oli kerranki aikaa :D
Perjantaina olin taas hoitaa Maukkaa (: Tiina tuli siin sinä päivänä sit meille yöks ja käytiin tosi myöhään iltalenkillä, pelattiin simssiä ja syötiin karkkii :D:D
Lauantaina, kun mentiin tallin ohi aamulenkillä Tiinan kans, ni Tiina sano, et mä voin ottaa sit kameran mukaan, ku mennään tallille. Sit mä vaan olin sillee: ai ooksä tulossa ? :D No sit Tiina tuli tallille mun seuraks ja tehtiin aika rankka tunti verraten muihin. Maukka oli aika hikinen sen jälkeen :) Mut oon tosi tyytyväinen, koska sain tosi pitkiä tölttipätkiä! Pisimmillään sain puoltoista kierrosta sitä isoa kenttää :D:D:D ja Tiina sai sen pisimmän pätkän nauhalle! (:
Sunnuntaina menin tallille ja juoksutin Maukkaa vapaana kentällä, kun siel ei ollut ketään :D Se vaan ei ihan sujunu, kun Maukka tuli vaan koko ajan luokse ja jos ite meni lähemmäs sitä, ni se pysähty :D Mut siinä semmosen vajaa puoltuntii sitä juoksutin ja sit menin taluttaa vähän tielle loppukäynneiks (: Lauantaina tuli otettuu kuvia, laitan tänne:
Seisontaa<3

Tätä kuvaa ei oo muokattu :)

Seisontaaaa...<3

Tätäkään ei oo muokattu :D

Musta tää on niin söpö<3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti