torstai 2. toukokuuta 2013

Vappu (:

Hupsis! Aika on kulunu ku siivillä : D enkä tietty oo huomannu kirjottaa...

Lauantaina mulla oli tukioppilaskoulutus, joka kesti koulupäivän verran (:

Sunnuntaina olin kuvaamassa Tiinan ja Ilonan kisoja ja se onki ainoo, mihin tällee viikon sisällä oon käyttäny mun kameraa :D Olin ihan tyytyväinen joihinki kuviin ja toivottavasti kuvauksen kohteetki oli (; No, löysin sieltä kans leppäkertun ja otin kuvan :D Kävin Emmin kans kans myöhemmin lenkillä, mut sielt ei tullu kuvia...


Maanantaina oli ratsastus ja menin .... en taidakaan kertoo : DD Kaikki arvaa sen kuitenki jo ennen ku kerron (; No joo, se oli tällä kertaa tosi (yllätys...) kiva <3 Ihana itseasiassa (: Se meni tosi puhdasta tölttiä ja se oli yllättävän kevyt kädelle (:
Ainii ja kävin koulupäivän aikana tekemässä sen teoriakokeen ja pääsin läpi :D Eli pääsin siitä nyt kesälomalle ja torstai on siis ainaki nyt syksyyn asti vapaata (:

Tiistaina Maukan kanssa meni taas hyvin (: Musta tuntuu, et aina, ku oon Maukalla missä ei oo maneesia, nii aina on aika huono ilma :( Ja niin oli kyl nytki! Viimekski oli aika huono, mut sillon ei sentään satanu. Tiistaina sato välillä ihan kaatamalla :D Oltiin Maukan kanssa ihan litimärkiä sen jälkeen :D Se oli muuten 51. kerta, kun olin tuolla Maukkaa hoitamassa :D Viimeks oli siis 50. (; En mä oo laskenu ollenkaa... Nojaa, me mentiin ainaki aika paljon tölttiä! Ja Maukka kyl meni sitä tosi hyvin! Se meni muutenki hyvin, vaik välillä se sähläski... Se nimittäin oli aika herkällä tuulella ja se pelkäs lähes kaikkee. Se meinas lähtee yhes vaihees juoksemaan, mut onneks se sit rauhottu ku ite istuin rauhallisena (:
Nyt tiistaina tuli muuten tasan 3 vuotta siitä, ku Vilma tuli meille :D

Keskiviikkona eli vappuna me oltiin vähän liikkeessä suunnistuskisojen takia ja mä jouduin vaan lukemaan sitä Rebekkaa, joka piti olla tänään luettuna... Vähän tuli kiire, mut sain sen onneks luetuks :D

Tänään kun kerran ei oo sitä teoriaa, ni ehin kirjottaa tän ja käymään Vilman kanssa jonkun hiukan pidempi muotosen kävelylenkin (; Illemmalla onki sit pianokonsertti :o Tänään sais muuten hakee se pitkä objektiivi Gigantista korjattuna (: Sit otanki sillä sairaasti kuvia!!!<3 Jos nyt ehitään se hakee, ku gigantti ei kuitenkaa sijaitse ihan naapuris :D

P.S Jos oli vielä joku, joka ei arvannu maanantaista ratsuani ni toi--> Hofur <-- pitäs pystyy näkee sen ratkastakseen (; 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti