perjantai 26. huhtikuuta 2013

Hiljasta taas :D

Sori, tän olis pitäny tulla sunnuntaina, mut nyt laitan sunnuntain kuvia (:


Fanni rakastaa lätäköitä<3

Palloo<3

Murkut on heränny :D


Vilma<3

Sori laatu, mut Sissi<3

Vilma lähti jahtaamaan Sissiä:D



Vilman lantioliike:D

Perhoshavainto!



Vilma virkistäyty lumessa:D


Seki ois halunnu puumajaan :(


Salakuvausta:D
Hyppy<3
 Maanantaina oli ratsatsus ja menin Hofurilla<3<3 Oltiin kentällä ja mentiin asetuksia ja vasta-asetuksia ymym (:

Tiistaina olin Maukalla ja kenttä oli nyt ihan superhyvä<3 Siinä oli sairaan hyvä mennä ja Maukkaki meni tosi hyvin :D Laukannostotki onnistu tosi hyvin! Menin sit kans töltti-käynti siirtymisiä ja kaheksikkoa ravissa + pysähdyksiä ja peruutuksia ymym...

Keskiviikkona menin tallille kattoo pikkusiskon tuntii. Emmä siel hirveest tehny mitää, luin vaan kemian kokeeseen :D Sit illemmalla oli pianotunti (:

Torstaina mä otin Sissistä muutaman kuvan, ku se jahtas valoläikkiä:D Ja sit teorian jälkeen luin taas siihen kemian kokeeseen ..!

Hyi hurja mikä tassu!





Tänään me lähettiin heti koulun jälkeen Ideaparkiin ja oltiin siellä myöhään iltaan asti:D Sain kahet eriväriset housut ja yhen t-paidan, + semmoset hienot kuulokkeet, joilla voi kuunnella musiikkia :D Kengät mun piti saada uudet, mut ei löytyny hyviä :( Nojoo, voin joskus laittaa kuvia niistä (:

Huomenna mulla on semmonen tukioppilaskoulutus, koska mä pääsin tulevaks tukioppilaaks meiän koulussa (: Se kestää yheksästä kolmeen eli koulupäivän verran!

Sain muuten tällä viikolla kans 1D-julistekirjan ja niitä julisteita ehkä jo huomasitte noissa Sissi kuvissa mun huoneesta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti