sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Kännykkä on paikalla aina oikealla hetkellä ;)

Tässä nyt kun ei oo kameraa tullu hetkeen taas käytettyy ni aattelin tehä tämmösen Vilman ilme-/asento-postauksen, josta ei sit tullukaa niin hyvä ku ajattelin, koska kuvia ei hirveesti löytyny :< Kaikki kuvat on siis otettu kännykällä! Mut tässä nyt muutama mitä kännykästäni löysin :) Kaikki on joulusta tähän päivään välisenä aikana otettu eikä oo missään järjestyksessä.


Siristelijä;)

Vilma antautui Fannille :D

Tappelu käynnissä!

Oho, matkustajalla oli aika isot korvat!

Huoh....xD

ÖÖö? Mittarimato?

Kuski oli vähän väsyny :)


Vilma katselee ulos ikkunasta, hyvvin menee (Y)

Vilma osaa kerjätä....

Mä en tiä miks tää kuva on jotenki huvittava.....

Hohhoh, mitäköhän siel mahtaa olla?

Joo moi mun koira onki sammakko O_o

Nyt se kuoli :o

Joo no, ihan sama.... Tulipahan näytettyy miltä Vilma näyttää oikeesti (kulissien takana) eli sillon, ku se ei ole kuvauskelpoisessa asennossa ymym... Tulee noita tyhmiä kuvia otettua aina vaan kännykällä:D Mut eikai se haittaa vaik laatu onki aika huono...

Nojoo, Tiistaina olin tietty Maukalla heti aamusta ja meni ihan hyvin :) Öö. En nyt tarkkaan muista... Me ei taidettu täl kertaa tehä kauheesti mitään tehtäviä, lähinnä semmosta rentoa ravailua tai tölttäilyä.

Keskiviikkona mulla oli ratsastus, koska mun kortti piti saada täyteen ku ens viikolla alkaa kesäloma siel tallil ja mul oli viel yks tunti jäljel. Oli tosi hyvä paanatunti! Meillä oli joku opettaja joka ei oo koskaan ennen ollu, ja se oli ihan sairaan hyvä opettamaan!!! Menin Stjarnalla ja meni siis tosi hyvin (: Se kiinnitti paljon huomiota puolipidätteisiin ym ja Stjarnan kaa meni tosi puhtaasti ja sillee :) Oon kyl tosi ylpee!

Oon nyt täl viikol nähny taas paljon Emmii ja keskiviiikkona olin aamusta asti niillä ja näin. Torstaina tein äidin kaa muuten raparperipiirakan.... Mut ei täs mitää ihmeempää:-) Juhannus meni kivasti ja näin! 

Yritän nyt ensviikol postailla enemmän, ku yhtäkkii vaan huomasin tänään et hups nii millos aion kirjottaa sinne blogiin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti