lauantai 1. kesäkuuta 2013

Kesäloma! (:

APUA! Nyt on kesäloma siis alkanut ja päätin just et tätä lomaa en päästä karkaamaan käsistä vaan teen kaikkee huippuu! (:

Tänään oli kevätjuhla ja soitin siel pianoo... Plus oli todistusten jako ja mun todistus oli ihan JÄRKKY hyvä (:(:(:(: Oon tosi ylpee!!! Keskiarvo 9.4 ja lukuaineiden keskiarvo 9.5 (: <3 Erityisen ylpee oon ruotsista ja historiasta, jotka nous kymppiin ja käsitöistä jotka oli ekan kerran ysi! (aina ollu se mun ainoo kasi...)Ja, enkustaki olin sata varma et putois ysiin, mut kympissä pysy (:! No joo, 7 kymppiä ja loput ysejä ;__)
Jaaha, ennen ku nousee hattuun ni taidan lopettaa :DD

Oltiin sit tänään kolmissa ylppäreissä koko päivä ja oon nyt ihan kuitti! :p:D

Täs nyt muutama kuva WeHeartIt:istä kun omia ei nyt oo ehtiny ottaa (:






Eiköhän pitäis alkaa siivoomaan huonetta kun lattialla on Vilman levittämiä palasia sen lelusta ympäriinsä, puhtaat pyykit odottaa pääsyä vaatekaappiin ja muutenki vähän epäsiisti siihen nähden mitä se yleensä on (: Mun huonehan ei koskaan oo kuin pommin jäljiltä (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti