perjantai 2. elokuuta 2013

Rihanna, Robin ja mökki

Miten nää mun postausvälit on venyny nyt näin paljon taas?? Outoo :/ Nojoo, käykää kattoo toi karvamasut osio, uusin kaikki ne jutut, ni sinne saa sit laittaa kommenttia, jos haluu jotain parannusta/ jotain vanhaa takas (:

No, sunnuntaina olin aamusta Maukalla ja mentiin pitkäst aikaa vähän väistöjä (: Maukka oli tosi kiva ratsastaa ja reipas alusta asti, vaik oliki aika kuuma.
Sit päivemmällä lähin Hesaan kattoon Rihannaa mun tädin kanssa (: Mä en saanu sieltä yhtään kuvaa, koska mun akku loppu puhelimesta ja järjestelmäkameraahan sinne ei saanu viedä...:/ No, oli kyllä hyvä keikka! Ja oli tosi hienoo nähä Rihanna livenä! :) Jäin sit yöks Hesaan ja aamulla mentiin suoraan junalla mökille. Ja oltiin sit ma, ti ja ke mökillä ja otin vähän kuvia (:






Siitä tuli taas hullu :o



Kui-kui-kuikka:)
 Nää vikat kuvat on mun serkun ottamii (:




Sit torstaina oltiin holjilla ja Robin esiinty siellä. Oltiin lähinnä kattoos sitä pikkusiskon ja parin serkkutytön takia:) Mut otin nyt kumminki pari kuvaa mun tädin kameralla. En viittiny ottaa mun omaa kameraa sinne väkikjoukkoon, ku se on niin iso :/ Nää on sit vähän harmaita, ku siel oli niin suuret sumulaitteet.










Olin kans torstaiaamuna Maukalla ja meni ihan hyvin vaik Maukka oliki tosi väsyny! Se ei ois oikeen halunnu tulla pois laitumeltakaan :D
Joo-o :D No, oon ollu nyt lähinnä kans mun serkkujen kanssa :)

P.S Sielt agilityseurast vastattiin ja alkeiskurssit alkais syyskuus (: Pitää nyt vielä vähän miettiä noitten ratsastustuntien kannaltaki ja tulevaa lukujärjestystä ym.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti