perjantai 9. elokuuta 2013

Taas mökillä!

Tiistaina mentiin heti aamusta Turkuun ja käytiin Ikeas ja vähä shoppaileen ym. Sain semmosen hupparin, mut siit ei oo nyt kuvaa :( Tultiin sit illal takasin ehkä seittemän aikaan ja ehin viel mennä Roosan ja Vilman kaa lenkille :) Siirsin Maukan keskiviikolle.

Keskiviikkoaamuna menin siis Maukalle ja meni hyvin! Maukka oli hyvällä tuulella ja kulki musta hyvin eteenpäin (: Mentiin pysähdyksii, peruutuksii, ympyröitä, pitkäst aikaa vähä avotaivutusta ja raviski ympyröitä ja tällasta ja sit tölttii vaan koko uraa (: Meni hyvin ja oli kivan viilee ilmaki, eikä satanukka!
Sit kahentoist aikaa mulla oli fysioterapia ja mulle teetettiin pohjalliset kenkiin jos vaik auttais nilkkojen asennon muuttaminen polvien paranemiseen!
Sit pakkasin ja leikkasin vähän ruohoo ja lähettiin sit mökille (: Siis mun mummi, täti ja sisko. Eläimii ei tullu yhtäkä mukaan ja nää kuvatki on nyt vähä erilaisii ku yleensä, ku ei oo yhtäkään eläintä kuvassa :o Mut tässä nyt mitä tuli otettuu (:


Oho, tarkennus josain huitsis, mut noi on mun varpaat tuulilasissa :D


Edessä olevan auton valot:)


Sit torstaina kerättiin paljon mustii viinimarjoja, kaks ja puol ämpärillistä, grillattiin ja käytiin uimas ym (:












Sit tänään lähettiin joskus yhen aikaa ajaa kotiin ja olin sit illalla Emmin kaa (: Kävin lenkillä ja Emmi tuli meille hetkeks :D No, oli ihan kiva, ku kohta alkaa koulu :/

Sit loppuun vähän huonompii uutisii hepoista siltä tallilta, jossa käyn tunneilla (en siis ens syksynä, mutta muuten). Tän oon unohtanu kirjottaa, mut kuulin tästä pari viikkoo sitte. Glymur lopetettiin 5.7.2013 ;( Syytä en tiiä, koska en oo pahemmin ollu siellä tallilla nyt... Ja toinen huono uutinen (tietyltä kantilta huono) Hofur myytiin heinäkuun lopussa sille pienelle tytölle, joka vuokras sitä kesällä ;(;( Eli se ei tuu olemaan tuntikäytössä nyt sit.... ;( Kuulin sen pari päivää sit ja sain suunnilleen kohtauksen, ku tajusin sen ;;;( Nyt ymmärrän niitä, jotka on "menettäny" tai menettäny rakkait hevosii .... </3 Glymurhan mulle ei ollu niin läheinen, enkä sillä mennykkä kauheen paljoo, mut seki järkytti kyl paljon! Hofurhan asuu ihan samalla tallilla, mis ennenki, mut sil on vaa eri omistaja ja se ei oo enää tuntikäytössä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti