lauantai 9. maaliskuuta 2013

Uudenlaisia muokkauksia



 Emmi opetti mulle miten saa vaan yhen tietyn värin kamerasta ja muu on mustavalkosta (; Niinku varmaan huomasitte, ni ne kaikki Emmin ottamat kuvat oli muoksittui ja ne oli ihan sonyn omaa muokkausta niinku nääki nyt kaikki (:



Tässä nyt vähän mitä mä normaalisti luen, jos jotakuta kiinnostaa, kun mä luen aika paljon. Tosta Jesse-sarjasta oon lukenu lähes kaikki kirjat (:


Tää on meillä koulusta lukupäiväkirjana. Se vaikuttaa näin alkuun aika tylsältä, mut kuulemma paranee loppua kohden (:


Ja näitä aikakauslehtiä luen ihan 24/7 ::D Mulle siis tulee Villivarsa ja Demi (;;




Siin oli muutama kirja mitä oon nyt lukenu lähiaikoina (: Jalojen kirjojaluen paljon niinku ehkä jo huomasitte (:


Tänki oon lukenu varmaa viis kertaa jo läpi, se on englanniks ja sain sen joululahjaks (:


Ehkä ootte jo huomannu et kuuntelen 1D:tä, mut tässä nyt vielä mitä kuuntelen usein :D:D






Sissi oikeen poseeras kun sitä tänään aamulla kuvailin :D:D



Vähän epätarkka...







Nää on nyt sit tältä aamulta kaikki ja uskoakseni tulee vielä tänään lisää kuvia, mut en tiiä jos en jaksa ni sit ei :D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti