perjantai 8. maaliskuuta 2013

Tallilla ja Emmin kans!

Kerjääjä<3

Hofur<3

Seki kerjäs<3

Stjarnan kieli<3
 Maanantaina siis oli ratsastus ja menin Stjarnalla (: MEil on tulos kisat ja nyt päätin, et meen sinne Stjarnalla. Olisin voinu mennä Hofurillaki, mut kun en nyt oo ihan hirveesti kisannu, ni aattelin, et on varmempi mennä varmemmalla hepalla (:

Tiistaina olin taas kerran Maukkaa hoitaan ja ratsastaan :D Maukka oli aika laiskan olonen ainakin loppua kohden ja se kompuroikin kauheesti, ni sit huomasin sillä kauheet tilsat ja päätin, etten sitä sitte sen enempää ratsasta. Mentiin me 45 min, mut kuitenki. Kentän pohjakin on nyt aika epätasanen :(

Keskiviikkona menin tallille, ei Maukan tallille vaan sinne toiselle xd ::D En mä kauheest mitään siel, olin vaan kattoo siskon tuntia ja kuvailemassa vähän (: Sit illemmalla oli pianotunti ja meni  ihan hyvin lukuun ottamatta yhtä tutkintokappaletta, jossa on vähän työtä... Pääsin muuten keskiviikkona ekan kerran Vilman kaa itte lenkille tällä viikolla, kun mulla oli keskiviikkona hissan koe ja luin koko maanantain ja tiistain siiihen ni äiti sit vei Vilmaa.

Torstaina oli teoriaaa... Tein kolmiosasen jonkun kokeen kuunteluista (: Ja läpi meni!

c. Emmi

c. Emmi, toi Vilman varjo on tän kuvan idea :D:D Näyttää ihan hyeenalta!

c. Emmi, minä, Vilma ja puolikas aurinko...

c. Emmi

c.Emmi

c.Emmi
Tänään eli perjantaina eli naistenpäivänä (; olin Emmin kanssa, niinku varmaan jo huomasitte! Mun kamerassa oli akku ja tila loppu, ni kaikki kuvat on nyt Emmin sonylla otettu ja Emmin ottamia (: Oi, meillä oli kivaa, kun käytiin lenkillä ja tultiin meille ja naurettiin :D:D Muuta ei ehittykään tekemään, kun vaan nauraa.... xD

Sunnuntaina sit varmaanki Evelle (: Ja huomisesta en viel tiiä... Sori muuten tää hiljasuus, kun en oo ehtiny kirjottaan :D:D

Uudistin ton bannerin, mitä pidätte? (;;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti