lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kisat (:


Töltti

Laukka
Elikkä mentiin aika aamusta tallille ja laitettiin Stjarnaa kuntoon ja mentiin lämppäämään maneesiin (: Lotta ja Veera tuli kuvaajiks ja kannustusjoukkoon:D Vähä oli hauskan näköstä, ku Veeralla ja Lotalla oli molemmilla kamerat:D Lotalla mun kamera ja Veeralla Lotan kamera! Sit mentiin ulos ja siinä vähän aikaa ehin ratsastella tiellä ennen ku pääsin paanalle.
Mun radassa mun piti ekalla suoralla näyttää hidas töltti, toisella suoralla ravi, kolmannella laukka, neljännellä käynti, viidennellä lisätty ravi tai töltti ja kuudennella vapaavalintainen. Eli aikaa oli kolme kierrosta ja kahella viimisellä sivulla menin lisätty ravii ja töltin uusin, koska se meni huonosti... Se ei siitä kauheesti parantunukkaa, ja se tiputti mun arvosanaa aikalailla...
Olin 14-17-vuotiaitten sarjassa, ja niinku kaikki on varmaan ymmärtänykki ni oon just täyttäny 14 eli olin nuorimpia sarjassani, joten oon tyytyväinen kuudenteen sijaan minkä sain! (: ja olin kaiken lisäks ainoo, joka kisas tuntihevosella.
Kaikista kiinnostavin mitä me nyt viel siellä kateltiin mun kisojen jälkeen oli speed passi, jossa ei näytetä askellajeja, vaan mitataan kuinka nopeesti juostaan joku tietty matka passissa(: Ne meni kyl aika upeesti!

Tyytyväisenä suorituksen jälkeen (:
Sori kirjotus- /ajatusvirheet, koska kirjotin aika nopeesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti