keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Arkeen palailua

Mulla alko koulu eilen eli loppiaisen jälkeen. Viime perjantaina olin ratsastamassa Maukan aamulla nopeesti. Kentän pohja oli paljon parempi kun olin kuvitellu ja varsinki urilta se oli ihan kunnollinen (: Keskeltä hiukan kova, mutta siinäkin pystyi silti menemään. Kaiken varalta ravasin ja tölttäsin kuitenki vaan urilla, kun toi nyt oli kumminki jonkin verran kohmeessa siitä keskeltä. Maukka meni ihan kivasti, ehkä vähän kyttäili ja välillä säpsy jotain rakettien jäljiltä, mut muuten mun mielestä meni yllättävänki kivasti :D Ja kävin siis "nopeesti" (ihan normaalin verran kyl ratsastin), koska lähettiin sit Ideaparkiin ja näin siel yhen kaverin sieltä viime kesän leiriltä!:)

Viime viikonloppuna olin Hesassa kattomassa Lumikuningattaren ja olin sit serkkujen luona yötä, joten agility jäi siis sunnuntailta väliin.. Vietiin myös Fanni äidin kummitädille ihan muuten vaan hoitoon, kun se siellä kerran tykkää vierailla :D Mä oon ymmärtäny et se tulee ens sunnuntaina takasin.

Lisään tähän nyt vähän tämmösii randomkuvii, joit oon ottanu sisällä, koska en viitti tehä kuvatonta postausta, eikä nyt oikeen ois innostusta kuvata tuolla pimeessä kurassa ja sateessa :D


ZzzzZZZzz...

Yhä ja edelleen, vanha kunnon samsung galaxy s2 xd






Oon muuten ny lomalla ja muutenki soittanu tosi paljon pianoo :D Siis monta kertaa päivässä. Ja juu, ilmotin jos jotakuta siis sattu kiinnostamaan...

Eilen eli ekana koulupäivänä ilmotettiin jo niinku kolmella ekalla tunnilla ja sit vielä vikalla tunnilla ranskassa ekat koepäivämäärät. Miten mä jotenki muistelin, et viime vuonna ei ees ekana päivänä menty heti uuteen asiaan ja arki alotettiin pikku hiljaa.. Mut juu nyt ollaanki sit vähä rivakammin liikenteessä :d Ja meille tuli taas uus äikän ope.... Juu mitä mä tästä koulusta nyt taas hölisen?

ps. omg Kiss You-musavideosta on tänään tasan vuos :OO *!?!?* Mihin se aika on kadonnu? Vastahan se video tuli...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti