keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Kuulumisia!

Viikon verran jo 15v :D! Aika menee nopeesti..

Viime perjantaina mulla oli ekan kerran opetusta Maukan kanssa (: Ollaan siis pyydetty nyt erästä opettajaa käymään opettamassa mua Maukan kanssa. En vielä tiiä tuleeko se käymään säännöllisesti ja kuinka usein vai vaan sillon tällön, mutta perjantain jälkeen ite kyllä toivoisin että mahollisimman useesti :D! Kentän pohja oli sen verran kova, että mentiin lähinnä käynnissä, mutta lähes koko tunti työstettiin vaan sitä, että Maukka kävelisi uralla niissä kentän pelottavissakin kohdissa! (: Maukka kuunteli tosi hyvin. Olin tosi tyytyväinen ja sain tosi paljon uusia neuvoja heti ekalla kerralla!:)

Lauantaina mun piti mennä 1Dwalkiin sinne Helsinkiin, mutta vasta aamulla kun olin suunnilleen jo valmis niin isä alkoi sanoa, että menee aikataulut sitten aika päällekkäin. Siinä sitten koko päivä meni sitä harmitellessa, kun sitä on kumminki alusta asti oottanu :/... No, eipä sitten kumminka tullu kiire. Meillä oli meinaan yhden sukulaisen synttärit sinä iltana ja sinne olisi sitten tullut kauhea kiire. Siellä juhlissa vilustuin aika pahasti (mulla oli aika kylmä paita päällä) ja nyt oon ollu kauheessa nuhassa sen jälkeen :/

Lauantaina ehin onneks kumminki kuvaamaan kun kerran paistoi aurinko ja tässä pari kuvaa siltä päivältä (:



Aurinko on nyt muutenki paistanu aika kivasti! Harmi että se laskee niin hirveen aikasin ni arkena ei saa yhtään aurinkoisia kuvia kun se valoisa aika pitää viettää koulussa :(

Sunnuntaina oli tietenki agility ja Vilma meni taas hyvin! Harjoteltiin ohjaamaan ilman käskyjä ja mulla oliki sitten vähän tekemistä kaikkien merkkien kanssa, mutta onneks Vilma tajus aika nopeesti kaikkien käsimerkkien tarkotuksen :D Ens lauantaina on muuten Epikset, eli epäviralliset kisat ja me ollaan menossa sinne, vaikka osallistunu en vielä oo :D Mä en ihan tarkkaan tiiä sitä järjestelyä, kun ekat kisat, mutta kontaktiesteitä ei onneks kuulemma tule olemaan (:

Otin sunnuntaina auringon laskiessa lenkillä muutaman kuvan kans (:



Voiks olla sulosempaa ?:3



Nyt oon lähinnä vaan ollu kotona, enkä oo sen pahemmin mitään harrastellu, kun toi flunssa tekee niin väsyneen olon :/ Toivottavasti tää kohta helpottaa :)

Mutta lauantaina siis Epikset! ^^ Katoin muuten kerran niitä mätsäreitä, mutta eipä ollut lähellä mätsäreitä kun vasta keväämmällä :/ Vois joskus kattoo noita isompiakin näyttelyitä. Katoinkin itseasiassa joulukuussa yhet, mutta tietty se ilmottautumispäivä meni sitten ohi :// nojoo, kai tänä vuonna tulee ne corginäyttelytkin mihin me ei viime vuonna päästy? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti