torstai 9. elokuuta 2012

Jo toinen kerta!

Doddiiii...... Elikkäs mitäs sit kirjottaisin:D:D Taas vähän aikaa siit ku viimeks kirjotin.... Noooo..... Maanantaina siis! Jo toinen kerta tänä kesänä, ku olin lintsillä!:) Elikkä maanantaina oltiin lintsillä:D:D Oli siis tosi kiva päivä! Ja minä, joka en oo mikää ihan kauhee hurjapää ni mun lempparilaite on toi raketti:) Se eka niiaus siel ylhääl on paras, ku meinaa lähtee lentoon :D:D Mut kaikki sanoo et ukko on paras, mut mä en semmoseen menis...
Tiistaina tein taas jo toisen kerran samantyyppisen leffan, ku viime tiistaina! Sen nimi on karvamasut, ihan paras(; Harmi, ku ei voi lisätä tänne.. Tai oon yrittäny ja se latas sitä tänne kolme tuntii, muttei onnistunu..... Sit olin tiistaina kans ratsastaan ja menin pitkäst aikaa Hofurilla, joka on semmonen musta iso issikkaruuna:D Se meni jopa välillä puhastaki tölttiä!:):) Se oli kiva ja voisin mennä sillä useemminki:D Yhteistyötä ainaki löyty:D ja se tuntu hyvältä! Vaik ei kuitenkaa niin tuttu hevonen ookkaa, ni silti (; Sit oltii suoraan ratsastamasta käytiin suunnistaan! Juu meni ihan hyvi vaik lörähti vähä kävelyks, ku en ehtiny oikee keskittyy...:D
Keskiviikkona meille tuli meiän kolme serkkuuu ja olin sit piiiiiitkäst aikaa Maisan kaa:) Olin kattoo Maisan uutta koiraa niillä ja sit me tultiiin meille juteltiin ja oltiin ulkon. Ei mitää ihmeellist:)) Mut saatii ainaki juteltuu pitkäst aikaa!
Nyt torstaina eli tänään ne serkut oli siis yötä ja oli tähän päivään asti. Käytiin josai liikennepuistossa niitten kaa. Sit sen jälkee, ku tultiin kotii syötiin ja katottiiin teeveetä ja mentii sitte tonne mummilaan. Mä sitte kävelin sinne Vilman kanssa:) Sit sielä syötiin jätskii ja katottiin kouluratsastusta ja sit äiti lähti viemään serkkuja kotiin. Lähin sit mummilasta vähän niitten jälkeen ja kävelin kotiin takas.. Sit menin illal taas suunnistaan isän kaa ja tuli juostuu aikas paljon...
No, huomenna sitte taas tallille:) Mun paras huppariki jäi sinne tiistaina ni saan sen kaissi huomen takas:D Ellei kukaa oo vieny sitä(; Sillee: "muhhahhahhahhaaaa!" :D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti