perjantai 17. elokuuta 2012

Kouluuuun!

Oon tosi pahoillani, et tää postitus on kestäny, mut taisin viimeks kertoo perjantaista, joten kerron nyt sit lauantaista:) eeeei tehty mitää ihmeellistä eikä ees harmittanu vaik oli tokavika lomapäivä:))mmmm.... juu enny muista et mitää erityistä ois sattunu(;
Sunnuntaina menin Maisan kaa kattoo Madagaskar kolmosen :D:D:D Meil oli oikeest toooooosi kivaaa(; :D:D:D Naurettii tosi paljon!
Maanantaina alko koulu ja menin yläasteelle! No ensin oltii vaa meiän luokanvalvojan kaa ja sillee, mut vika tunti meni liikalla. Olin sit maanantaina tallilla, ku mun siskolla oli tunti(: Nööös ollaan sit siirretty eläkkeelle sen huonokuntosten jalkojen vuoks:(
Tiistaina oli eka päivä lukujärjestyksen mukaaaaan:D Luokkien löytäminen oli kaikista hankalinta, mut siitä on selvitty ja nykyää muistan jo suunnillee mis kerrokses on mikäki luokka:D Sit menin tiistaina ratsastustunnilleee<3 Menin Frökillä pitkästä aikaaa:D Juu meni ihan hyvi ja oli ihan kiva tunti:))
Keskiviikkona olin Maisan kaa koulun jälkeee:D Me oltiin ulkon ja koneel ja juteltiin:D Ensin meiän piti kuvata koirien kaa joku leffa, muttei keksitty mitää ideaa sille:D Joten sit se meni siihen, et me vaa oltii ja juteltiin:D Sit myöhään illalla mul oli pianotunti ja oli ihan kiva eka tunti:) Vaihettiin opeeki ja meni ihan hyvin:D:D
Torstaina eli eilen sit koulun jälkeen mul oli teoria ja tein läksyt ja vein Vilman lenkilleee:) Siis joka päivä oon vieny, nyt vaan kerroin:D
Tänää sit otin vähä rennommin ja kävin iltalenkil ja juttelin koulun jälkee hetkn Maisan kaa:D Siiiiiitttttttt mä olin vaa koton ja jajajaja vähä ukkosti kai, mut josai kaukan:D Muttota kuvii ei taaskaa oo sit tullu, ku on ollu nii kiire... En oo kai kauheest ottanukkaa kuviii, mut ehkä mä täst meen nukkuu:) Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti