perjantai 31. elokuuta 2012

HeppojaHeppojaHeppoja:))

En oo taaas piiiiiiitkäään aikaan kirjottanu, enkä ehi paljoo kirjottaakkaa, mut mun on pakko kertoo, et olin maanantaina tunnilla ja menin Nöösilläää<3<3 :)))) Se oli ihana<3 Vaik vähä väsyny:))) Mut silti! Onhan se jo osiks eläkkeellä:/ SSit tiistaina olin ratsastamassa naapurin Maukka-issikkaa :) Alan käymää ratsastaa sillä liikutusmieles:)) Sillä on ihanin töltti, mitä mä oon koskaan ratsastanu :D:D Tosi tasasta ja suurinpiirtein puhasta:)))
No nyt ku en kauaa ehi kirjottaa ni pitkään en kirjota, mut tota tänää oon ollu Maisan kaa:D:D Eivitsi: "KÄRSI!" Maisa jos luet tätä ni taidat kärsii just naurukohtauksesta, meinaa itte täällä repeen kokoajanxDXDXDDD Muttota ei mitää ihmeempää oo tapahtunu:) Koulukuva oli kans ja tällee, ei ihmeellistä.... ainii, Vilmal on alkanu housuaika....... :D:D:D SIl on farkut voin joskus laittaa kuvan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti