maanantai 20. elokuuta 2012

Suunnistustaa ja Ratsastustaaa!

Elikkäs lauantaina menin sitte tonne nuortenjukolaan juoksee:)) Juoksin 2,2km 3 osuus ja meni sitte 28 minuuttii:D En oo sillee suunnistanu ikinä enkä mitää treenannu menin vaa, koska siihe joukkueesee tarvittiin vaan yks tyttö enää, ni päästin sen sitte kilpailemaan. Ja tosiaan meni ihan hyvin:D:D Sit jäätiin mun kummitädille yöks ja oltiin siellä sunnuntai-iltaan asti. Koirat oli siis sen aikaa hoidossa:) Fanni meiän papalla ja Vilma naapurissa:)) Sissi pärjäs sit vaa yksinään koton(: Sit tänään kävin koulun jälkeen Maisalla moikkaa sen pentuu:) Mä en muista oonko kertonu siitä, mut Maisalla on uus koiranpentu, jonka nimi on Dino, se on toooosi söpö<3 Ja Maisa jos luet tätä ni sori oli pakko mainita sen nimi, se on niin söpö:):) Tai mitäköhän pahaa siinä mainitsemisessa on, entiiä??:D Mut sit olin tänää moikkaa Nöösiii tallilla:):)<3<3 Se oli niin ihana<3 Katto siellä korvat höröllä ja tuhahteli:3 Sikku silitin sitä se tuli vaan lähemmäs ja katteli mua korvat höröllä:)) Teki niin mieli mennä karsinaan ja halata sitä oikeen kunnolla:))) Mutt ensitmenny, ku tallin sääntöihin kuuluu mmelkee kaikil talleil, ettei karsinaan saa mennä ilman hyvää syytä.... Mul ois ollu kyllä hyvä syy:) Mut hillittin itteni ja pysyin karsinanoven toisella puolella(: Mun pikkusisko meni tänään Bangsilla ja se oli kauheel känkkäränkkätuulel. Se poni siis, ei sisko:D Se ei mun mielest oo ikinä kyl kauheest tykänny puomeista. Aina ärhentelee sillon ja yrittää olla hankala:D Nimimerkillä "kokemusta on".... Ne siis meni puomeja ja hyppäs yhtä kavalettii:D Tekee issikoille ihan hyvää vaihteluu, kun aina vaan mennään askellajeja tai koulua:D No, huomenna on taas ratsastus:) En varmaankaa huomen nää Nöösii, koska se on yleensä aina ulkona. Tänään on ollu niin sateista, et ehkä se oli sen vuoks sisällä:) No sain sentään käydä katton sitä tänään:)) Se oli niin söpö kun se kuunteli mua, ku supatin sille jotain mukavaa:D Välillä se katto silleen: "Mitä hitsiä sä oikein sepität??XD" Mut pitkästä aikaa näin sen, ihanaa:))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti