lauantai 25. elokuuta 2012

RRidee:))

JJuuu mitäs kertoisin ekana:D Tiistaina oli siis ratsastus:)) Menin Galsilla..:) Oli vähä haastava tunti Galsille, ku sille on vähä hankalaa nää kaikki mitä me mentii, eli taivutukset ja asetukset, mut tempovaihtelu meni ihan ookoosti... Ne on ymmärrettävästi sille vähä hankalii, mut ei haitannu mua tuli haastavuutta:):)
Keskiviikkona oli sit piano ja ennen sitä Maisa tuli meille:D Me ei sit tehty mitää ihmeellist Maisan kaa:DD
Torstain ei ollu mitää ihmeellist paitsi mupe, mut sit illalla kävin Vilman kaa lenkillä ja ekaa kertaa haistoin semmosen syksyn tuoksun:) Ku aamul oli satanu ni sit illalla oli semmonen kostee ja viilee syysilma<3 Olin sit Vilman kans mettässä ja se näki pari jänistä:D Sit ku se oli tietty vapaana ni se lähti heti jahtaan niitäxDXD Se näytti nii hauskan kömpelöltä, ku se juoksi köykäsesti hyppivien jänisten perässä:D
Perjantaina sittenn en tehny mittää ihmeellistääää kirjotin ja piirsin ja sit olin lenkil, eli ihan normii:D
Tänää eli lauantaina oon ollu kaupungilla. Mulle piti ostaa uus kännykkä, muttei löydetty viä mitää sopivaa.. Sitte olin pitkällä lenkillä mun pikkusiskon kanssa:)) elikkä ei mitää ihmeellistä.... Eilen katottii joku leffa:D Tänää otin randomilla yhen vähä huonolaatussen kuvan koirista:D:D Mutkoska pitkästä aikaa tuli joku kuva otettuu ni pakko se on tännekki si tunkee:D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti