lauantai 12. huhtikuuta 2014

Ratsastelua kuvien kera

Olin eilen ja tänään Maukalla ratsastamassa. Eilen sato koko ajan, mutta tänään paisto aurinko ja Hanna tuli mun seuraks tallille vähän kuvaamaan. Pitkästä aikaa oli siis kamera mukana tallilla :D

alkukäyntejä :)
 Eilen tein samoja juttuja mitä tunnilla tehtiin viimeks. Eli pysähdyksiä, peruutuksia ja töltti-käynti siirtymisiä. Maukka meni tosi hyvää tölttiä ja sen meni kaikki avutkin tosi hyvin läpi! Se meni oikeestaan varmaan paremmin kun koskaan eilen :D Lopuksi otin vähän laukannostoja, jotka nekin suju tosi hyvin lukuun ottamatta oikeeta laukkaa, joka ei meinannu nousta.

Näytänpä mä pitkältä tuolla selässä :o

tölttiää
Tänään tein aluks aika saman tyyppisiä juttuja kun eilenkin sen vuoks, että saisin ton töltin hyväks. Menin niitä ehkä sitte liian vähän, koska huomasin loppua kohden, ettei Maukka olis jaksanu nostaa tölttiä ja se putos usein raville. Otin sit kans pari laukan nostoa, joista ekat suju tosi hyvin, mutta sit Maukka päätti ettei se jaksa enää tehä töitä ja sit oliki vähän tekemistä et sai viel kerran yhen onnistuneen noston, ettei joutuis lopettamaan epäonnistuneeseen nostoon :D

näyttää et mun jalat olis ihan lötköt ku istun tua...


Innostuin ratsastuksen jälkee itekki vähän kuvaamaan ja otin Maukasta muutaman kuvan ku se oli ihan väsyny :D



Ratsastuksen jälkeen vietiin Maukka ulos ja vietiin sille päiväheinät, ku muut oli saanu jo :D

Tänään oli tosi aurinkoinen ja lämmin päivä, mulle tuli jopa kuuma ku ratsastin, vaik mulla oli tuulitakin alla vaan ohut huppari :D Vähän eri ku eilen, ku meinasin jäätyä siihen sateeseen :D Mutta tosiaan Maukka meni nyt mun mielestä tosi hyvin molempina päivinä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti